Επίσκεψη του Μιχάλη Λιάπη στην Κοζάνη, ή αλλιώς: η “τέχνη” του να είσαι πολιτικός

 

 

liapis

Δελτίο Τύπου του Υπουργείου Υποδομών,  Μεταφορών και Δικτύων

19/01/2007

Εγκαίνια της ανακαινισμένης σιδηροδρομικής γραμμής Αμύνταιο-Κοζάνη
Την ανακαινισμένη σιδηροδρομική γραμμή Αμύνταιο–Κοζάνη εγκαινίασε σήμερα το πρωί ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών κ. Μιχάλης Λιάπης.
Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο σιδηροδρομικό σταθμό Κοζάνης ο κ Λιάπης τόνισε τη σημασία του έργου για την περιφερειακή ανάπτυξη, τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των πολιτών αλλά και της πρόσβασης των επισκεπτών στην περιοχή. Μετά από τέσσερα χρόνια διακοπής, λόγω κακής κατάστασης της γραμμής, επαναλειτουργεί η σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αμύνταιο-Κοζάνη, ένα δρομολόγιο που γίνεται πλέον τρείς φορές ημερησίως (σε πρώτη φάση) και διαρκεί τρεις ώρες έναντι περίπου τεσσάρων που διαρκούσε στο παρελθόν.

Ο Υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών επεσήμανε:
«Σήμερα δίνουμε στο επιβατικό κοινό, στους πολίτες Κοζάνης αλλά και τους επισκέπτες της περιοχής, ένα ακόμη σύγχρονο κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου. Παρέχουμε σιδηροδρομικές υπηρεσίες αντάξιες των απαιτήσεων σας. Αντάξιες της ιστορίας 130 ετών ελληνικών σιδηροδρόμων, που εορτάζουμε φέτος».


O κ. Λιάπης ανέφερε επίσης ότι «βρίσκονται σε εξέλιξη μια σειρά από μελέτες για ένα ακόμη καθοριστικό έργο: Για τη σιδηροδρομική σύνδεση της Κοζάνης με την Καλαμπάκα. Προκειμένου η Κοζάνη να μην είναι ο τερματικός σταθμός αλλά ένας σημαντικός συγκοινωνιακός κόμβος στη Βόρειο Ελλάδα. Προκειμένου να εξασφαλισθεί καλύτερη σύνδεση με τον κεντρικό σιδηροδρομικό άξονα, να διευκολύνουμε αισθητά τις μετακινήσεις στην ευρύτερη περιοχή και να μειώσουμε του χρόνους του ταξιδιού. Προκειμένου να άρουμε τον σιδηροδρομικό αποκλεισμό που υφίσταται η πόλη από το Νότο.

Μέσα στο 2006 ανετέθησαν οι πρώτες μελέτες γι αυτό το έργο, το οποίο το παραλάβαμε ως -ούτε καν σχέδιο επι χάρτου, και αναμένεται να εκτελεστεί στο πλαίσιο του σχεδιασμού για την κατασκευή της σιδηροδρομικής Εγνατίας.
Πρόκειται για μελέτες ύψους 7.5 εκατομμυρίων Ευρώ. Παράλληλα, μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2007 αναμένεται να έχει ανατεθεί το σύνολο των μελετών της δεύτερη φάσης, συνολικού ύψους 14 εκατομμυρίων.
Όλες οι μελετητικές διαδικασίες προχωρούν σύμφωνα με τα χρονοδιαγράμματα και αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2008».

Ο κ. Λιάπης κατέληξε λέγοντας :

«Η Κυβέρνηση επενδύει στο σιδηρόδρομο. Εξασφαλίσαμε χρηματοδότηση 2 δις Ευρώ έως το 2013 για μεγάλα έργα υποδομής, καθώς είναι βαθιά μας πίστη ότι ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρόμου αποτελεί βασικό μοχλό οικονομικής ανάπτυξης και κοινωνικής ευημερίας».

Από το Γραφείο Τύπου

πηγή: http://www.yme.gr/?getwhat=7&tid=&aid=743&id=

Leave a Reply

Your email address will not be published.